Archives: Clasess

Νήπιο Β΄

Τα παιδιά στο νηπιαγωγείο συνειδητοποιούν τη γραφή τους ως ένα μέσο επικοινωνίας, ανάπτυξης ιδεών και μεταφοράς πληροφοριών. Ο εκπαιδευτικός επιδιώκει να βελτιώσει και να εμπλουτίσει τον προφορικό λόγο των παιδιών καθώς και να ενισχύει την έρευνα και τον πειραματισμό με την υλοποίηση συγκεκριμένων δραστηριοτήτων. Το νηπιαγωγείο παρέχει μια ολοκληρωμένη προετοιμασία για το δημοτικό σχολείο.

Μαθαίνω την αλφάβητο

Μαθαίνω μαθηματικά

Συνεργάζομαι με άλλους

Νήπιο Α΄

Τα παιδιά στο συγκεκριμένο τμήμα ασχολούνται με δραστηριότητες για την ανάπτυξη της κριτικής σκέψης. Δουλεύοντας σε εργαστήρια (μικρές ομάδες 3-4 ατόμων) εξερευνούν και ανακαλύπτουν το κοινωνικό τους περιβάλλον. Μέσω του σχεδίου εκπαιδευτικής δράσης (μια παιδαγωγική προσέγγιση, η οποία επιτρέπει την αυθόρμητη και συντονισμένη δραστηριότητα μιας ομάδας παιδιών) τα παιδιά ασχολούνται μεθοδικά με την εκπλήρωση μιας δουλειάς, την οποία έχουν επιλέξει τα ίδια. Η απασχόληση σε μικρές ομάδες αναπτύσσει το ομαδικό πνεύμα συνεργασίας, αλληλεγγύης και ευγενής άμιλλας.

Αναπτύσσω κριτική σκέψη

Ξεκινώ να μαθαίνω αγγλικά

Μαθαίνω να συνεργάζομαι

Παιδικό Τμήμα

Οι εκπαιδευτικοί σε αυτό το τμήμα εμπλέκουν ενεργά τα παιδιά στην μαθησιακή διαδικασία. Μέσα από δραστηριότητες παρατηρητικότητας, σύγκρισης, ταξινόμησης και αντιστοίχισης προσπαθούν να αναπτύξουν τη προ-μαθηματική λογική. Ενισχύουν τη δημιουργικότητα με την υλοποίηση συγκεκριμένων κατασκευών και την ανάπτυξη του λόγου μέσα από το παραμύθι και το τραγούδι. Τα παιδιά μαθαίνουν να δουλεύουν σαν ομάδα για την υλοποίηση κάποιων στόχων. Ο ρόλος του εκπαιδευτικού είναι παρακινητικός και εμψυχωτικός.

Κάνω κατασκευές

Μαθαίνω για το περιβάλλον

Θεατρικό παιχνίδι

Μετα-Βρεφικό Τμήμα

Οι παιδαγωγοί προετοιμάζουν τα βρέφη για την ένταξη τους ως μέλη της σχολικής ομάδας. Δημιουργούν ερεθίσματα μέσω συζητήσεων και διαλόγων, μουσικού θεατρικού παιχνιδιού, καθώς και ομαδικού και ατομικού παιχνιδιού προκειμένου να ανακαλύψουν τον εαυτό τους και το περιβάλλον.

Επιμορφωτικά παιχνίδια

Κάνω διάλογο

Γίνομαι μέλος ομάδας

Βρεφικό Τμήμα

Η μετάβαση από το οικογενειακό στο σχολικό περιβάλλον είναι μια περίοδος προσαρμογής για ένα βρέφος. Οι παιδαγωγοί μας είναι επαρκώς ενημερωμένοι και ευαισθητοποιημένοι για τις δυσκολίες που συνεπάγεται αυτή η μετάβαση. Μέσα λοιπόν από αισθητηριακές δραστηριότητες, τη μουσικοκινητική και το τραγούδι, επιτυγχάνεται η ανάπτυξη ενός συναισθηματικού, στοργικού δεσμού, που θα υποστηρίξει το βρέφος στα πρώτα βήματα κοινωνικοποίησης του.

Παίζω παιχνίδια

Ακούω παραμύθια

Κάνω φίλους