ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ

ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ

ΤΟΣΟΔΟΥΛΑ

ΒΡΕΦΙΚΟΣ ΠΑΙΔΙΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ - ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ

Η “Τοσοδούλα” είναι ένα πρότυπο κέντρο προσχολικής αγωγής και εκπαίδευσης που δραστηριοποιείται από το 1992. Βασικός στόχος είναι η παροχή και η συνεχής αναδιαμόρφωση ενός πλούσιου σε ερεθίσματα μαθησιακού περιβάλλοντος, μέσα στο οποίο τα παιδιά θα νιώθουν ασφαλείς να εξερευνήσουν, να ανακαλύψουν και να εκφραστούν. Η μαθησιακή διαδικασία διευκολύνεται μέσα από την επιλογή δραστηριοτήτων που έχουν νόημα για τα ίδια τα παιδιά και που ευνοούν την ανάπτυξη της αυτονομίας τους. Με αυτό τον τρόπο, τα παιδιά εμπλέκονται ενεργά στη μαθησιακή διαδικασία και αναπτύσσουν θετικές στάσεις απέναντι στη μάθηση. Τα ενδιαφέροντα και οι ανάγκες του κάθε παιδιού αποτελούν τον κεντρικό άξονα κατά το σχεδιασμό και την πραγμάτωση των δραστηριοτήτων που αποσκοπούν στην γνωστική, κοινωνική, συναισθηματική και φυσική ανάπτυξη των μαθητών. Ταυτόχρονα, τόσο οι ειδικά διαμορφωμένοι χώροι όσο και οι δραστηριότητες στοχεύουν στη συστηματική παροχή ευκαιριών για αλληλεπίδραση με το φυσικό και το κοινωνικό περιβάλλον στο οποίο μεγαλώνουν. Οι καταρτισμένοι Παιδαγωγοί και Νηπιαγωγοί υποστηρίζουν και ενθαρρύνουν τα παιδιά καθ’ όλη τη διάρκεια του μαθησιακού τους ταξιδιού.

 

Η Διεύθυνση.

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Τελευταία Νέα

Παγκόσμια Mέρα Διαβήτη

Παγκόσμια Mέρα Διαβήτη

Στο πλαίσιο της θεματικής ενότητας του ανθρώπινου σώματος και με αφορμή την Παγκόσμια μέρα Διαβήτη επειδιώξαμε να ενημερωθούμε για τον Νεανικό Διαβήτη. Αρχικά διαβάσαμε το γνωστό παραμύθι “Η Ρένια και ο διαβήτης που έκανε κύκλους” της Κάρμεν Ρουγκέρη. Αφού συζητήσαμε για την κυρία Ινσουλίνη και τον κύριο Διαβήτη κατασκευάσαμε τη δική μας αφίσα για τον Νεανικό […]

ΕΞΕΡΕΥΝΩΝΤΑΣ ΤΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ

ΕΞΕΡΕΥΝΩΝΤΑΣ ΤΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ

Με την αλλαγή της εποχής οι κατασκευές και τα παιχνίδια ξεκίνησαν με σκοπό την εκμάθηση εννοιών που σχετίζονται με τη συγκεκριμένη εποχή! Αρχικά κατασκευάσαμε τη μηλιά με τη βοήθεια ανακυκλώσιμων υλικών. Ανακαλύψαμε τις γεύσεις των φθινοπωρινών φρούτων μέσω ενός διαδραστικού παιχνιδιού. Τέλος, το τμημα του νηπιαγωγείου κατασκεύασε τα δικά του μήλα και δημιούργησε ένα διασκεδαστικό […]